Friday 17 May 2013

my blog ~

Assalamualaikum .

Sebagaimana yg anda nampak, ini adalah my first post. Baru je DONE with this setelah hampirr 2 jam bertungkus lumus, berperang dgn pilihan -nak buat ke tak nak- yg akhirnya buat jgak. whoah.. susah gilerr nk buat satu blog, lagi susah dari baca BIO. aku rasa lah. korang rasa ? jadi, klau korang terserempak or BUMPP into my blog, welll, you can read, i give you my permission. cehhhhhhh.. sori, kalau aku buat korang rasa nak muntah. setan sebelah cakap-perasan, baru buat , ingat orang nak baca- fine. aku baru buat . tapi blogger lain , diorang start dgn 'baru buat' apa. a thousands steps start with a single step kan ? ayat ni tertulis kat dinding sekolah aku, lalu mewarnai kehidupan student2 yg lalu lalang- yg konfem akan lalu situ kalw nak gi makmal. . oh my school .


Jadi, feel free to read, mana tahu ada something yg boleh korang ambik yg terkeluar dpd seorang manusia biasa mcm aku kan? you'll never know if you dont try, ok , aku dah rasa mcm dlm situasi

'desperate people will do and SAY or WRITE anything to distract people" korang rasa ? hahah.
Penyebab kpd terciptanya satu blog dari insan biasa mcm aku ni adalah krn terinspirasi bila aku baca blog2 dri blogger2 yg awesome. whoah! diorang memg awesome bila boleh buat aku duduk/meniarap berjam2 depan laptop mbaca apa sahaja yg di post. Sampai xbernafas membacanya. ini tipu.

last but not least( ayat akhir essay yg aku selalu je dok buat) , we are humans, jadi kita perlukan teman, jadi aku di sini, sudi jadi temanmu- aku hampir muntah- selamat berkenalan awesome guys.


No comments:

Post a Comment